Korisnici interneta više nisu ograničeni na sjedenje za stolnim računalima kako bi mogli istraživati ili slati e-poštu.
Danas koristimo svoja prijenosna računala, tablete i mobilne telefone kako bi obavljali više stvari, uključujući online kupovinu u Web Shopu, a nekad i prodaju proizvoda putem Interneta.
Sada možemo uživati u kupovini, i vođenju vlastite prodaje na Intenrnetu iz udobnosti svojih domova!
Jeste li znali da će do 2021. godine broj online kupaca narasti na gotovo 2,2 milijarde ljudi ?
Ako se bavite prodajom, a još uvijek nemate web shop, pravo je vrijeme da se zapitate koliko ste do sada potencijalne zarade zbog toga izgubili.
Današnji kupci traže jednostavan način kupnje, a od proizvoda očekuju da budu dostupni u svakom trenutku. Kvalitetan Web Shop im upravo to i nudi.
Bez obzira kojom vrstom prodaje se bavite, ako vaši proizvodi nisu dostupni i u online trgovini gubite značajnu zaradu, a da toga niste ni svjesni.
Bez online prodaje gubite u startu i jednostavno se ne možete natjecati s konkurentima. Zašto?
Odgovor je jednostavan Web Shop vam pomaže da postignete veću zaradu uz manje troškove.
Web Shop prodaje 24 sata na dan, 365 dana u godini. Posao se odvija nesmetano i dok vi spavate.
Ovo je broj 1 jer su vaši konkurenti online, a vi niste.
Samim time gubite mogućnost prodaje, a konkurenti imaju prednost jer su dostupni potrošačima uvijek i stalno..
S druge strane, ako vaša konkurencija nema web shop, tada ćete vi biti dostupniji potrošaču, pružajući si priliku da osvojite šire tržište.
2. Vaši kupci su na Internetu
Danas ljudi u potrazi za proizvodima i uslugama prvo krenu u online istraživanje i tamo traže relevantne informacije, uspoređuju cijene i donose zaključke.
Oni će u jednom trenutku tražiti vaše proizvode na Internetu.
Ako su vaši kupci online i traže vaše proizvode onda i vi tu trebate biti !
Upravo tako ste vi došli ovdje.
Ako nemate web shop, kao da potrošaču govorite da vas ne zanima ono što oni trebaju.
Zlatno pravilo svakog poslovanja je: “Budi tamo gdje su tvoji kupci.”
Bilo da ste startup, mala ili velika tvrtka, cilj vam je isti – prepoznatljivost vaše robne marke.
Ulaganjem u dobro osmišljen web shop i mjerljiv digitalni marketing možete steći trajno povjerenje potrošača.
Kupci sadržaj konzumiraju vizualno stoga im trebate omogućiti da nađu željeni proizvod na lak i brz način.
Zato je važan dizajn i korisničko iskustvo kupca.
Kupci očekuju da imate web stranicu, no ako je nemate ili je vrlo loša i spora, onda će kupci otići negdje drugo i tamo kupiti.
4. Prodajite globalno
Dizajnirana web stranica za online trgovinu pružit će vam priliku da pružite svoje proizvode i usluge kupcima širom svijeta, bez obzira na udaljenost i vremensku zonu.
5. Web Shop radi 24 sata na dan 365 dana u godini
Kupci će uživati u spoznaji da mogu kupiti ono što žele, kada to žele.
Dopustite da vaš web shop radi za vas 24 sata dnevno, 7 dana u tjednu.
6. Kupci će se vraćati opet ako
Im ponudite razlog da se vrate u vaš Web Shop.
Razlog može biti popust na sljedeću kupovinu 15% uz ostavljanje npr; email adrese da ga možete staviti na svoju prodajnu Email listu.
Poklon Bon na košaricu veću od 200KM ili sudjelovanje u nagradnoj igri… kreativnost je granica.
7. Marketing na Google tražilici i društvenim mrežama
Dobro optimiziran Web Shop će se pojaviti u vrhu rezultata pretrage na Google čak i ako niste platili oglas.
Također, društvene mreže poput Facebooka i Instagrama pružaju vam platformu za izgradnju povjerenja kod kupaca putem recenzija i ocjena, kao i informiranje o kupaca s redovitim objavama o vašim proizvodima, ponudama i akcijama.
Ukoliko se društvene mreže koriste pametno i s ciljem, često kupci sami dijele vaše objave i akcije i postaju ambasadori vašeg brenda.
A svi znamo da je zadovoljan kupac najbolja reklama.
8. Pogodnosti pri kupnji
Ovih dana kupci sve više cijene praktičnost kupnje putem interneta.
Umjesto da satima pretražuju u fizičkim trgovinama, ljudi kupuju putem Interneta tijekom pauze na poslu, prije trčanja u školi i u otežanim vremenskim uvjetima.
Prisutnost na tržištu omogućila je svima koji žele kupovati, da to mogu u svega par klikova.
Ako ste nevidljivi na Google tražilici i kupci vas teško pronalaze online onda gubite veliki dio kolača online prodaje.
9. Smanjenje troškova
10. Rizici su jako mali
Internetska trgovina omogućuje vam uživanje u povećanoj profitabilnosti s manje rizika jer će vam najvjerojatnije trebati manja radna snaga sa eliminiranim šansama za krađu proizvoda.
Govori to i drastično povećanje online kupnje, koja štedi vrijeme i novac.
12. Upoznajte svoje kupce bolje nego ikad prije
Pomoću web upitnika, kvizova ili recenzija pretvorite svoju web stranicu u marketinški stroj.
Zauzvrat, dobivate od svojih kupaca ili potrošača vrijedne informacije o njihovim potrebama, željama i upotrebi vaših proizvoda i usluga.
Jednostavna komunikacija s potrošačima je ono što svakako želite.
potrošačima i tako ih potičete na suradnju s vama.
Kupci cijene iskrenu komunikaciju. I vrlo često se kao posljedica dobrog savjeta dogodi prodaja.
Ima li gužve u Web Shopu ? (nije pitao nitko nikad)