Web Shop prilagođen vašim potrebama


Korisnici interneta više nisu ograničeni na sjedenje za stolnim računalima kako bi mogli istraživati ili slati e-poštu.

Danas koristimo svoja prijenosna računala, tablete i mobilne telefone kako bi obavljali više stvari, uključujući online kupovinu u Web Shopu, a nekad i prodaju proizvoda putem Interneta.

Sada možemo uživati u kupovini, i vođenju vlastite prodaje na Intenrnetu iz udobnosti svojih domova!


Gubite li novac ?

Jeste li znali da će do 2021. godine broj online kupaca narasti na gotovo 2,2 milijarde ljudi ?

Ako se bavite prodajom, a još uvijek nemate web shop, pravo je vrijeme da se zapitate koliko ste do sada potencijalne zarade zbog toga izgubili.

Današnji kupci traže jednostavan način kupnje, a od proizvoda očekuju da budu dostupni u svakom trenutku.  Kvalitetan Web Shop im upravo to i nudi.

 

Imaju li vaši konkurenti Web Shop ?

Bez obzira kojom vrstom prodaje se bavite, ako vaši proizvodi nisu dostupni i u online trgovini gubite značajnu zaradu, a da toga niste ni svjesni.

Bez online prodaje gubite u startu i jednostavno se ne možete natjecati s konkurentima.  Zašto?

Odgovor je jednostavan Web Shop vam pomaže da postignete veću zaradu uz manje troškove.

Web Shop prodaje 24 sata na dan, 365 dana u godini. Posao se odvija nesmetano i dok vi spavate.

 

12 razloga zašto trebate Web Shop 

 
1. Vaša konkurencija već ima web shop

Ovo je broj 1 jer su vaši konkurenti online, a vi niste.
Samim time gubite mogućnost prodaje, a konkurenti imaju prednost jer su dostupni potrošačima uvijek i stalno..
S druge strane, ako vaša konkurencija nema web shop, tada ćete vi biti dostupniji potrošaču, pružajući si priliku da osvojite šire tržište.


2. Vaši kupci su na Internetu

Danas ljudi u potrazi za proizvodima i uslugama prvo krenu u online istraživanje i tamo traže relevantne informacije, uspoređuju cijene i donose zaključke.

Oni će u jednom trenutku tražiti vaše proizvode na Internetu.

Ako su vaši kupci online i traže vaše proizvode onda i vi tu trebate biti !

Upravo tako ste vi došli ovdje.

Ako nemate web shop, kao da potrošaču govorite da vas ne zanima ono što oni trebaju.

Zlatno pravilo svakog poslovanja je: “Budi tamo gdje su tvoji kupci.”


3. Izgradite Brand i prepoznatljivost vaše marke
 

Bilo da ste startup, mala ili velika tvrtka, cilj vam je isti – prepoznatljivost vaše robne marke.
Ulaganjem u dobro osmišljen web shop i mjerljiv digitalni marketing možete steći trajno povjerenje potrošača.

Kupci sadržaj konzumiraju vizualno stoga im trebate omogućiti da nađu željeni proizvod na lak i brz način.

Zato je važan dizajn i korisničko iskustvo kupca.

Kupci očekuju da imate web stranicu, no ako je nemate ili je vrlo loša i spora, onda će kupci otići negdje drugo i tamo kupiti.


4. Prodajite globalno

Dizajnirana web stranica za online trgovinu pružit će vam priliku da pružite svoje proizvode i usluge kupcima širom svijeta, bez obzira na udaljenost i vremensku zonu.


5. Web Shop radi 24 sata na dan 365 dana u godini

Kupci će uživati u spoznaji da mogu kupiti ono što žele, kada to žele.

Dopustite da vaš web shop radi za vas 24 sata dnevno, 7 dana u tjednu.

 

6. Kupci će se vraćati opet ako

Im ponudite razlog da se vrate u vaš Web Shop.
Razlog može biti popust na sljedeću kupovinu 15% uz ostavljanje npr; email adrese da ga možete staviti na svoju prodajnu Email listu.
Poklon Bon na košaricu veću od 200KM ili sudjelovanje u nagradnoj igri… kreativnost je granica.

 

7. Marketing na Google tražilici i društvenim mrežama

Dobro optimiziran Web Shop će se pojaviti u vrhu rezultata pretrage na Google čak i ako niste platili oglas.

Također, društvene mreže poput Facebooka i Instagrama pružaju vam platformu za izgradnju povjerenja kod kupaca putem recenzija i ocjena, kao i informiranje o kupaca s redovitim objavama o vašim proizvodima, ponudama i akcijama.

Ukoliko se društvene mreže koriste pametno i s ciljem, često kupci sami dijele vaše objave i akcije i postaju ambasadori vašeg brenda.

A svi znamo da je zadovoljan kupac najbolja reklama.


8. 
Pogodnosti pri kupnji

Ovih dana kupci sve više cijene praktičnost kupnje putem interneta.

Umjesto da satima pretražuju u fizičkim trgovinama, ljudi kupuju putem Interneta tijekom pauze na poslu, prije trčanja u školi i u otežanim vremenskim uvjetima.

Prisutnost na tržištu omogućila je svima koji žele kupovati, da to mogu u svega par klikova.

Ako ste nevidljivi na Google tražilici i kupci vas teško pronalaze online onda gubite veliki dio kolača online prodaje.


9. Smanjenje troškova

Bez sumnje mnogo je jeftinije i jednostavnije prodavati svoje proizvode i usluge na web shopu, jer vlasnici ne moraju uzimati u obzir velike troškove najma prodavaonica, sigurnosne mjere, komunalne račune i veliki tim osoblja.
To će zauzvrat omogućiti prodaju vaših proizvoda po konkurentnijim cijenama, koje privlače veliki broj kupaca.


10. Rizici su jako mali

Internetska trgovina omogućuje vam uživanje u povećanoj profitabilnosti s manje rizika jer će vam najvjerojatnije trebati manja radna snaga sa eliminiranim šansama za krađu proizvoda.



11. Navike kupaca se mijenjaju

Ljudi jednostavno više nisu, ni novčano ni emotivno, motivirani za šetnju po dućanima.

Govori to i drastično povećanje online kupnje, koja štedi vrijeme i novac.


12. Upoznajte svoje kupce bolje nego ikad prije

Pomoću web upitnika, kvizova ili recenzija pretvorite svoju web stranicu u marketinški stroj.
Zauzvrat, dobivate od svojih kupaca ili potrošača vrijedne informacije o njihovim potrebama, željama i upotrebi vaših proizvoda i usluga.

Feedback je važan.

Jednostavna komunikacija s potrošačima je ono što svakako želite.

Nitko nije došao kupiti proizvod zbog toga što mu je dosadno, nego da riješi određeni problem.
Rješavanje problema, odgovori na pitanja, dijeljenje savjeta kroz obrasce ili pisanje sadržaja s relevantnim informacijama pomaže vašim

potrošačima i tako ih potičete na suradnju s vama.

Kupci cijene iskrenu komunikaciju. I vrlo često se kao posljedica dobrog savjeta dogodi prodaja.

Zbog toga što vam je kupac počeo vjerovati.

Ima li gužve u Web Shopu ? (nije pitao nitko nikad)


U web trgovini nikad nema gužve i kupci mogu uvijek zamijeniti robu.